Política de Cookies: Aquest lloc web utilitza cookies. Si continues navegant acceptes l'ús de les cookies. Més informació. ACCEPTAR

Com comprar

Qui pot comprar?

Actualment la nostra oferta avarca Barcelona, Hospitalet, Santa Coloma, Sant Adrià, Esplugues, Sant Joan D'Espí,  Sant Feliu  i El Prat del Llobregat.  Poc a poc anirem ampliant el nostre abast d’enviament.

Com pots comprar?

Hi ha diverses maneres de comprar a Peix Online

  1. Compra  Puntual: navega a través de la nostre web i selecciona aquells productes que siguin del teu interès. Els preus del peix varien contínuament segons el mercat, sobretot el peix de platja. Procurarem que això no afecti massa als nostres productes, així que tot i que el peix de costa pot patir variacions més contínues, procurarem que la resta de peixos mantinguin uns preus estables per  tal que et sigui fàcil realitzar la compra.
    Un cop hagis finalitzat la selecció de productes hauràs de validar la teva cistella. Podràs comprovar el llistat detallat dels productes seleccionats i si tot és correcte, validar la teva compra. Et demanarem dades per tal de que l’enviament arribi correctament i ens les condicions sol·licitades. Les teves  dades es guardaran a la nostre base de dades i  les podràs modificar lliurement quan vulguis entrant al teu compte. Un cop confirmades les dades d’enviament es procedirà al pagament de la comanda mitjançant targeta de crèdit.  Rebràs un email confirmant la teva compra, dades de contacte i horari sol·licitat.
  2.  Cistella: la cistella es un servei amb la periodicitat que tu vulguis. Pots escollir rebre la cistella setmanalment, quinzenalment o mensualment. A l’apartat de cistelles podràs veure les possibilitats actuals. Un cop estiguis subscrit a l' opció que més t’interessi rebràs un email 3 dies abans de rebre la teva comanda. Tindràs 48 hores per confirmar la cistella o contactar amb nosaltres si vols fer algun canvi. En cas de no confirmar la cistella, no es farà l’enviament i la subscripció quedarà anul·lada. Un cop confirmada la comanda es procedirà al seu enviament i podràs pagar còmodament a la teva casa contra-reemborsament.
  3. Telèfon: Si necessites un producte que no trobes o vols una comanda especial o manipulació diferent a les ofertes a la web, pots contactar amb nosaltres telefònicament o per email. En els dos casos procurarem respondre a les teves necessitats en el menor temps possible. Buscarem el que necessitis i ho valorarem. Abans de preparar la comanda ens posarem en contacte amb tu per indicar-te les característiques concretes de pes i preu. Si acceptes la comanda procedirem a l’enviament. Podràs pagar amb la teva tarjeta de crèdit o un cop rebis la teva comanda contra-reemborsament.

 

Com és el procés de pagament?

Per les compres amb targeta de crèdit, es fa servir un TPV virtual. L’import es paga al moment de finalitzar la compra i el preu final de la seva comanda serà el  import carregat  al compte de la targeta. La pasarel·la de pagament assegura que les teves dades siguin confidencials, no rebrem cap data bancària teva ni tindrem accés i lòperació es realitzarà directament amb la entitat bancària. 

Per les compres a contra reemborsament, el pagament es farà en efectiu un cop la comanda sigui rebuda a casa.

Per les compres telefòniques, et donarem el preu total de la teva comanda quan la tinguem preparada i si l’acceptes podràs pagar la teva comanda fàcilment amb tarjeta de crèdit o contra-reemborsament.

 

Confirmar la comanda

Un cop finalitzada la teva comanda, rebràs una confirmació al teu email amb totes les dades de la compra i contacte. Et preguem que si alguna dada no és correcta contactis amb nosaltres lo abans possible per tal de no endarrerir ni empitjorar el nostre servei.

 

Com enviem els productes?

Preparem el peix i marisc manualment durant la matinada. No fem servir additius ni maquinària. Les comandes rebudes al llarg del dia fins les 12 de la nit seràn entregades al dia següent, sempre que no hagis escollit un altre dia d’entrega. Per garantir el frescor i qualitat del producte recomanem que, sempre que sigui possible, es sol·liciti l’entrega matinal.

Les comandes posterior a les 12 de la nit passaràn automàticament al dia següent. L’horari de la comanda no afecta a la frescor del peix ja que el peix es prepara sempre el matí del dia d’entrega encara que la comanda s’hagi fet amb anterioritat.  Així que si fas una comanda el dilluns de un peix que vols tenir a casa el dijous, el que farem serà servir-te el peix que ha arribat a les llotges dimecres a la tarda. I evidentment, no es carregarà la variació de preu que hagi pogut patir el peix en aquells dies.

Quan rebrè la meva comanda?

Podràs escollir quan rebre la teva comanda, si al matí o a la tarda. Al matí l'horari d'entrega és de 10h a 14:00h en dos tandes horàries (de 10h-12h o de 12h-14h) i a la tarda de 17:00h a 20:00h, de dimarts a divendres. Els dissabtes servim de 10 a 13h. Els dilluns no es fan enviaments ja que el diumenge els vaixells no surten a pescar ni les llotges treballen  i ens seria impossible mantenir la nostra filosofia de peix fresc del dia.

Si necessites la teva comanda en un horari més acotat o fora de l'habitual per algún motiu excepcional, pots contactar amb nosaltres o deixar-nos una nota quan facis la teva comanda. Contactarem amb tu per informar-te de les possibilitats de complir amb les teves necessitats. 

Despeses d’enviament.

Les despeses d’enviament són gratuïtes.

 

Reclamacions

Tractant-se del tipus de producte que és et recomanem que revisis la teva compra quan arribi a casa. Per tal de facilitar-te aquest feina, tots els nostres productes van en safates transparents per què sigui fàcil i ràpid veure que tot és correcte. Si tot i així no rebessis el que has demanat o de la forma que ho volies, pots contactar amb nosaltres via telefònica al 652 154 356 o enviar-nos un email a info@peixonline.cat.

Degut a què estem parlant de un producte fresc i molt perible,  les reclamacions hauran de ser en les següents 6 hores a la rebuda de la teva comanda. Es una qüestió evident que si tenim una reclamació passades aquestes hores, no podem saber si el producte ha estat conservat en les condicions adequades i per tant no podem responsabilitzar-nos del seu estat.